- přístupné po vyzkoumání Výzkum a výroba nových technologií pro výrobu a používání mateřských lodí
- musí se koupit ML
Po vyzkoumání příslušné technologie:
- budete moct útočit materskými loděmi (dobývaci utok) , při utoku ML utočí jen jednotky, které jsou na palubě ML, neútočí orbity, ale jen univerzalové a pěchota, proti tomuto útoku sa braní pouze univezalové a pěchota, které má obránce, brání se samozřejme i PO ( planetární obrana, pokud ji obránca má postavenou). Pokud má obránce nahozenou silu 200M v orbitoch, a nemá na planetách PO a ví že na něho zautocite s ML tak mate další planetu jistou.
- velkou výhodou jsou minimalní ztraty vojaků v ML a to ze díky ní můžeš zistat Naquadrie a artefakty
- v ML musi byt vždy minimálně 1 ks uni jinak se vám rozbije
- za jednotky na palubě ML sa platí klasicky zold, ale tyto jednotky nezabírají místo v kasárnach
- proto si před vyprázdněním ML zkontrolujte zda máte dostatečný počet míst v kasarnich jinak vám jednotky zahynu
- k ML si každy povinně obstará hrdinu MEDIK, bez kterého není ML snad ani kompletní
Plnění ML:
-pokud planeta nemá PO:
Ml naplňujte vždy podle toho na co útočíte. Pokud je planeta vyčistená partom, náletem anebo jinou ML, stačí vám v ML 100 uni a zbytek pechota. Pokud je tá planeta čistěná dobývakom, tak tam jsou nejaké zbytky - takže asi 1k uni a zbytek pechota.
- pokud nevíte zda má planeta PO - 1000 pěchota zbytek univerzály
Nyní vám ML dobyje planetu pokud neprojde tak postupně vyčistí PO (utok neuspěšny ML ostavá).
Pokud má hráč velké množství pěchoty ML neprojde i když nejsou PO!! nutný partyzánský utok používá se většinou při čištění planet u nahozených hráčů.
Pri používaní Ml musíte mít hrdinu medika, - pokud útočíte na hráče s velkou silou (popřípadě ho dohodí) a nepřejdete přes něj, tak vám medik zachráni ML Musíte v níale mít aspoň 100 pěšáků, aby měl medik čo oživovať. (pecha-Bedrosian, uni - Bedrosianský samolet)
Jednoduše řečeno, loď vám skape pokud neprojdete přes PO. Bez přítomnosti medika, vám skape i v prípade, že neprojdete přes silu.
Před změnonou platilo, že pokud si měl silu nula, .. protivník víc ... byla šanca na lvl, takmer každým útokom.
Avšak po změne, platí toto ... uvedem príklad:
Protivník má silu 2 643 155, Ty musíš mít sílu totožnou před zaútočením ako on, anebo menší (75% -99%) .. takže najlepší je mít 2 500 000.
Nemyslím silu ML, tá není podstatná (ML 100% zaplněná - samozrejme),
... ale silu, ktorou máš Ty (na hlavní stránce)
Před každým útokem upravit .. je to hraní s jednotkami a také nezapomenout a dávat pozor, aby Tě nesestřelil protivník. Pokud má protivník sílu nula, potom buď také na nule.
Pro detailisty :
Pavděpodobnost získaní naquadrie, levelu pri útoku ML
Pokud je sila obránca vyší jak 195% síly útočníka
- šanca na artefakt je 1:15
- šanca na level je 1:20
Pokud je síla obránca vyšší než 75% síly útočníka a zároveň menší jak 150% síly útočníka
- šanca na artefakt je 1:30
- šanca na level je 1:15
Pokud je síla obránca menší než 75% síly útočníka
- šanca na artefakt je 1:150
- šanca na level je 1:65
.
Made by: Spadi/Ras3nGaN