První war 32.věku -Bedrosian x Antik

27.05.2013 13:27

Máme za sebou první válku věku, a tak se hodí ji trochu zhodnotit. Vypověděla nám jedna z top ras, která se dlouhodobě drží v topce. Měl jsem obavy jak to skončí a jak nám půjde premiéra UT rasy, ale mé obavy byli rozptýleny po pěti hodinách war. Antici chtěli smlouvu ještě před půlnocí (cca po 7 hodinách od začátku války a nabízeli nám 15mld. Já chtěl 20mld. Chvilku se cukali vyhrožovali, od Eurondanů jsem si vyslechl jaký jsem hajzl, ale nakonec Oanes podepsali s Eurondou bez problému a Antici ještě před nočním klidem, který začínal v 01:00 přijali mou nabídku podpisu smlouvy za dalších 24 hodin a k tomu nám dají 10 mld.

Tak to zhruba probíhala válka. Udolali jsme je svou aktivitou a počtem útoků. Sice máme ještě hodně co zlepšovat, ale na první válku to nebylo špatné a vedli jste si opravdu dobře. Věřím, že za tři věky už budeme profíci na ut rasu.

Musím říct, že co mi psali ostatní rasy během války, tak jsme způsobili problémy nejen Antikům a jejich ali, ale i mnohým dalším rasám. Jsem na vás hrdý a smekám před vámi. Užijte si zasloužený pocit vítězství.

Někdo si myslí, že svět se dá změnit díky nějaké konkrétní velké moci jenomže o tom to není. Jedná se o maličkosti a jsou to nevšední skutky a činy "malých lidí".

Viva la BEDROSIAN!

kretschmer